• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85240
+
-

کاهش تعرفه حمل‌و‌نقل ریلی در سیستان و بلوچستان

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: بر اساس تفاهم انجام‌شده با اداره کل راه‌آهن جنوب شرق تعرفه حمل‌و‌نقل ریلی برای صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به میزان بار جاده‌ای کاهش یافت. 

به گزارش ایرنا «علیرضا راشکی» گفت: این میزان کاهش بدون در نظر گرفتن حجم یا وزن خاصی با همکاری اداره کل راه‌آهن جنوب شرق اعمال می‌شود. 
وی افزود: مقرر شد با مذاکره اداره کل راه‌آهن جنوب شرق با هیات مدیره در فاز دوم، میزان دیگری تخفیف اعمال شود تا حمل‌ونقل ریلی برای واحدهای تولیدی با قیمتی پایین‌تر از حمل‌ونقل جاده‌ای در نظر گرفته شود. 

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: درباره ادوات ریلی نیز مقرر شد آزمایش‌های استاندارد و بررسی پیرامون کیفیت محصولات تولیدی ریلی از جمله فنر، کلیپس و سایر اقلامی که در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه تولید می‌شود اعمال و پس از اطمینان از کیفیت آن‌ها، خرید از واحدهای مذکور انجام شود. 

وی بیان کرد: بنا به پیشنهاد شرکت شهرک‌های صنعتی استان و استقبال اداره کل راه‌آهن جنوب شرق مطالعات لازم و نقشه‌برداری‌ها درباره خطوط فرعی ریلی برای شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه در دستور کار قرار گیرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید